پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:35 - 1399/10/08

فرهنگسرای خاوران ویژه‌برنامه‌ "نذر سردار" را برگزار می‌کند

رزمایش کمک مؤمنانه به نیابت از سردار قاسم سلیمانی به همت فرهنگسرای خاوران و با مشارکت کانون‌های جهادی حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می‌شود.

رزمایش کمک‌های مؤمنانه به نیابت از سردار قاسم سلیمانی در قالب توزیع بیش از 2 هزار بسته برای هدیه به نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر به همت فرهنگسرای خاوران و با مشارکت کانون‌های جهادی حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای خاوران در این خصوص بیان کرد: عاشقان و سربازان سردار در این روزها که ویروس کرونا بر آسایش و آرامش مردم سایه انداخته و جانشان را تهدید می‌کند هم قسم شده‌اند تا برای شکست این دشمن تا پای جان مبارزه کنند.

اسماعیل قضات‌لو ادامه داد: سفارش همیشگی حاج قاسم، کمک به محرومان بود، سردار خستگی‌ناپذیر سفارش می‌کرد وقتی بحرانی پیش می‌آید و مردم در گرفتاری هستند، خوب بررسی کنید و ابتدا به کمک آن‌هایی بروید که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: به همین منظور قرارگاه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها که از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت کاملاً مردمی با تولید بیش از 4 میلیون ماسک در فرهنگسرای خاوران آغاز به کار کرد، هم اکنون در ویژه برنامه‌ نذر سردار با توزیع بیش از  2 هزار بسته‌ معیشتی به نام شهید سلیمانی در بین نیازمندان، ضمن بهبودی شرایط، فرصت‌های قابل توجهی برای تأمین معیشت نیازمندان فراهم آورده است.

قضات‌لو در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه روز پنجشنبه 11دی ماه ساعت 11 در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب که ملت شریف ایران را به حضور پر نشاط و گسترده‌ در مسابقه معنوی کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب‌دیده فراخواندند، با حضور مقامات لشکری و کشوری و جمعی از خانواده معظم شهدا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قالب مداحی، تواشیح، پخش کلیپ و... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کرده و یا با شماره 33015423 تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین